Urk

Min första skit dag här nere i Göteborg!
Försov mig till 12.15, tänkte kliva upp tidigt och få massa ärenden gjort innan det var dags att åka och hämta bilen på verkstaden. Men det sket sig fullständigt! Fick istället stressa upp, kasta på mig kläder och bege mig mot volkvagns verkstad. När jag sitter där så  blir beloppet mycket högre än vad som var sagt. Betalade men på dessa sekunder så tänkte jag, vad håller jag på med? Ifrågasatte genast och de visar sig att de tagit betalt för en service, long life shit. Inget som jag beslutat mig för att bekosta. Denna service kostade 3500 kr,

Mr A, hävdade att jag skrivit under ett papper där jag accepterat detta. Men han kunde inte hitta papperet, utan det fanns ute i verkstaden. - Gå och hämta det är du då snäll så att jag får se det. Mr A kilade iväg, kom tillbaka, satte sig ner och började knappra på datorn. Jag frågade då hur det gick, svaret blev, vi fixar till detta. Så det slutar med att jag får denna service helt gratis. Tack och inte mer än rätt då jag inte behövde den egentligen.
Tänker inte betala för något jag inte beställt..

Maria jobbar och jag har det fruktansvärt tråkigt just nu. Vill bara bli frisk så att jag kan arbeta!
Så, gud gör mig frisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0