Ss soldaterna såg mig idag, som tur var så...

Ss soldaterna såg mig idag, som tur var såg jag den först. Påväg hem ifrån jobbet satte jag mig på spårvagnen, stämplade inte kortet. Trött som tusan o ville bara hem. Två hållplatser senare ser jag ss soldaterna. Fuck, ville inte böta 1200 kr så hoppade smidigt av då de attackerade vagnen. Phu tur att jag såg dom jävlarna! Vad händer? Jo jag får promenera hela vägen hem o det är låångt! Sju blöt i svett och 30 min senare var jag hemma och förbannad o ont i huvudet. Varför förstör dom för mig? Haha det roliga är ju att allt är mitt fel som inte vill lägga ut pengar på ett spårvagnskort! Jag leker hellre med spårvags soldaterna ;) ta mig om ni kan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0