Sov Gott Grisen

Min älskade vän, kompis har nu fått somna in.

Mamma ringde igår och berättade, satt på bussen och kände bara hur tårarna kom rinnandes ner för min kind.
Hon har ändå funnits där vid min sida i så många år.
Jag får dåligt samvete ibland att jag inte gav henne den tid som hon kanske behövde o förtjänade.
Men hon var verkligen världens snällaste och raraste, aldrig vart elak, inte bitit någon utan bara vart go o snäll.

Jag har saknat dig och nu när du inte finns mer kommer jag sakna dig ännu mer <3

Sov gott älskade Gris
Jag vet att du har det bättre nu..

Kommentarer
Postat av: Emilinda

En tår trillar ner från min kind med! Fina grisen! <3

2010-11-19 @ 14:31:28
URL: http://emilindawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0