Om drömmar kunde döda

Somnade före klockan 23 igår,  vilket resulterar i att jag inte alls kan sova nu. Detta också beroende på mina jäkla drömmar. Inatt har jag vart i Bangkok och kollat på den senaste filmen av Nalle Puh, vilket skämt. Mitt under filmen så kommer Bangkoks insats styrka och tar mig därifrån. Jag måste åka tillbaka till nån ö för att få en giltig stämpel annars förblir jag kvar i Thailand för all evighet. Kliver då upp ifrån stolen och går till kiosken, och då befinner jag mig genast på folkets hus i Hoting där jag står och grinar inför min mamma att jag inte har pengarna till att ta mig till ön för att få stämpeln i tid innnan flyget ska ta mig till Sverige efter nalle puh filmen..

Konstigt att jag är helt yr i huvudet förtillfället?
Inte blir det bättre av denna förkylning som gör sig värre för varje dag som går heller..

Dagens att göra:

  • Maila iväg ett fint mail till min dåvarande chef, - kan bli intressant..
  • Fixa långledigt efter jul till nyår, jobbar jul.. fan
  • Hämta min bil.. 7500 kr senare.. SUCK
  • Bio mys, nya Harry Potter filmen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0