Push

 

 

Gårdagen var ju hur trevlig som helst. Maria och jag hade en liten egen förfest, senare tog vi taxi ner på stan. Herregud, finns ju enormt många uteställen, var skulle vi gå? Vi hamnade iallafall på push och det var minsann inget dåligt ställe. Maria fick för sig att vi skulle lämna stället för att prova ett annat mitt under kvällen, sagt och gjort spatserade vi ut därifrån. Kom inte in på det andra stället, så vi går såklart tillbaka till det första. Var ett uder att vi kom in och förstår egentligen inte hur vi lyckades. Det är lite skillnad att gå ut här jämfört med ösd. Här går folk ut kl 02:00 och i ösd går man hem då. Så vi kom ju inte i säng förens 07.00 imorse, och det har verkligen satt sina spår idag. Legat i sängen hela dagen med undantag för Marias mat. Hon har lagat pasta carbonara, stekt pannkakor, ja hon är helt enkelt en toppen tjej! Min maria, jag har ju fått jobbet som diskare.. haha!

Ser ut som om det blir utgång ikväll med, en nykter sådan för min del. Jag jobbar imorgon, och då får man inte vara bakis. Gäller att vara klar i huvudet, mycket att lära och ta in.

Nu blir det återigen en powernap, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0