Hem ljuva hem! Lördag kl 9.40 så stod Mari...

Hem ljuva hem! Lördag kl 9.40 så stod Maria och tog emot mig på Arlanda. Hon hade tidigare berättat hur full bilen var och att det inte gick in en penyl till, hon hade rätt! Den var proppfull men efter lite omstuvning fick min gigantiska ryggsäck plats, färden mot mitt nya hem Göteborg började. För er som inte vet ledsnade jag på Östersund. Liten stad., alla känner alla, och det finns nästan inget att hitta på. Behövde nya utmaningar, likaså min underbara vän Maria. Två veckor efter vi hade tagit beslutet om att flytta satte vi oss i bilen för att köra ner våra möbler. Vi åkte ner med en stor släpvagn o en fullproppad bil, själva. Fan vad vi gjorde det bra! Åkte härifran med vårt första handskontrakt. Nu 7 veckor senare, lite brunare, utvilad och glad kan jag påbörja ett nytt kapitel i mitt liv. Det här kommer att bli jävligt bra och spännande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0