Harry Potter

Hemma efter en hel mysig kväll med middag, bio och super trevligt sällskap. Middagen var väldigt god, måste säga att jag har saknat mina tiger räkor ifrån thailand så att det fick bli en pasta med tigerräkor, goda starka kryddor, mums. Sen blev det massa trevligt prat och tiden bara flög iväg. Kl: 21.00 var det dags för Harry Potter, trodde verkligen att den skulle vara bättre än vad den var. Den kändes mest utragen och vissa scener kunde de ha klippt bort eftersom att de ändå inte hände någonting.

http://www.adannews.com/wp-content/uploads/2010/09/Harry-Potter-And-The-Deathly-Hallows1.jpg


Nu är det sena natten här, men eftersom att jag är förkyld så kan jag inte jobba imorgon heller. SUCK!
Hur ska jag kurera mig på bästa sätt? Någon med ett bra förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0