Första dagen

Har klarat av första dagen på mitt nya arbete. Ja, den varade ju iofs bara i två timmar. Fick träffa den lilla tjejen som jag ska jobba hos. :) Efter det så åkte jag hem, la mig i sängen och somnade bums. Sov i fyra timmar, jag tror det är sviter efter thailandsresan. Nåväl, Maria ringde vid 16.00 och det var dags att bege sig ner på stan.

Jag införskaffade mig en ny mini Pc, TACK gud, Nu fungerar sakeroting som de ska.
Blev dock pålurad det dyraste som fanns, försäkring, virusskydd, den totala summan blev tre ggr dyrare än vad jag först tänkt. MEN nu har jag en fungerande dator, + ett bra mobilt bredband.

Nu har jag suttit vid denna dator ett bra tag och känner att det börjar kurra i magen. Dags för middag, idag blir det fisk. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0