dra åt pipan vitrinskåp

Då var turen över för denna gång! Lyckades ju kila fast glaset till vitrinskåpet i förrgår, melllan tvbänk och garderob. Såg ju inte själva smällen men uppenbarligen så slog den i Marias tv så nu är den sönder! FAAAN!
Billigt kalas! Fattar inte ens hur 6 st skivor kan falla ner och fastna på det där sättet, Varför flyttade jag ens på dom? Helvete! Det gick inte att rubba dem så idag fick jag slå sönder allt med en hammare. Pang, krasch, skit! En 25 liters säck med glas som väger ton. En tv som inte fungerar, tack Gud! Tur att jag har drulle försäkring så det kostar inte mer än 1500 kr, men kunde ha gjort nått annat kul för dem. Nu är jag på riktigt dåligt humör och vill bara sova

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0