Bangkok

Sent igar kvall anlande vi till Bangkok. Jag och Michaela checkade antligen in pa ett fint hotell, (som jag har langtat)!
Vi kom hit vid 24.00 och stupade i sang efter en skon dusch. Imorse vaknade vi kl:08.00 och jag maste medge att jag var huur trott som helst. Men vi klev upp, at frukost for att sedan gora oss i ordning for att ha en HEL shoppingdag.
Nu ar jag tillbaka pa hotellet, lite fattigare, men med hur mycket klader som helst! Ingen slar da Michaela i hennes shopping. Haha! Men jag ar nojd. Ikvall ska jag o Johan tatuera oss, imorgon ska jag antligen fixa mitt har. Kanske shoppa lite till, sa super billigt att jag konstant ler. Vi ska aven aka o se lite saker hade vi tankt.

Dags att hoppa in i duschen for att sedan ata en god middag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma bergman

Måste bara säga att ja älskar att läsa din blogg!!! Du är så skön, inga krussiduller:)

2010-11-04 @ 08:24:07
Postat av: Malin

Haha men tackar :) Krussiduller ar till for trakmansar ;) Hoppas allt ar bra med dig. :)

2010-11-04 @ 09:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0