Bangkok flygplats - Hotell

Novotel Suvarnabhumi Airport Hotel Bangkok - Deluxe Suite

Antligen framme, hemresan borjar narma sig. Vi har checkat in pa vart hotellrum som ar fantastiskt!
Nu ska vi bara njuta de sista timmarna. Prinsessor som vi ar, vi fortjanar detta! Kommer aldrig mer backpacka, inte for att det var daligt. Men jag orkar verkligen inte slapa runt pa en ryggsack i 5 veckor mer. Ryggsackar har man nar man vandrar i fjallen, thats it. ;)

Novotel Suvarnabhumi Airport Hotel Bangkok - Lobby

Utsikten ifran hotellrummet, rakt ner i lobbyn.

Novotel Suvarnabhumi Airport Hotel Bangkok - Sala Thai Restaurant

Finns fem olika restauranger att valja bland. Sa vi far se vart vi gar ikvall :)

Novotel Suvarnabhumi Airport Hotel Bangkok - Swimming poolNovotel Suvarnabhumi Airport Hotel Bangkok - Fitness Room
Poolen ar fantastiskt, kanske blir ett dopp senare ikvall. Gymmet? Jag har nog allt glomt bort hur man anvader redskapen pa gymmet. Sa det ar ingenmening att ens besoka det. Under dessa veckor har jag atit 350 rostade brodskivor, 50000 riskorn, 25 L Dricka, 5 L juice, 10 pasar chips. Behover jag saga nagot mer?
Nar jag kommer hem tar jag pa mig en svart sposack, powerwalkar 3ggr om dagen, ni kan halsa pa mg om 3 manader nar jag tors visa mig ute igen!

Nog om kolhydrater och vad de gor med min kropp!

Ikvall ska jag och Michaela ata en god middag. Sedan tar vi ett varmt bad (ja, inte tillsammans Johan) ;)
Tittar pa tv, kanner lugnet. Ater chips och dricker mer cola. Det ar ju semester!
Vilket har blivit den mest anvandbara frasen under dessa fem veckor. Allt ja atit, allt jag gjort, - Vi har ju semsester! Haha.

Vi ska aven satta oss ner och sumera resan, jag har ju glomt bort halften!

Hoppas ni far en underbar dag.

MARIA, Tva dagar av 31. LOVE U



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0