Vit, vitt

Efter att inprincip ha vart sängliggande i tre dagar är det nu dags att gå ut och röra på sig lite grann..
Blir dock ingen långpromenad men tänkte att jag kanske skulle gå och sola, börjar ju bli lika vit som ett lakan igen vilket inte alls gillas. Så 15 minuter i solariumet och en promenad borde göra susen för hälsan.

Hoppas verkligen att Maria får tag på en kompis till henne också som kanske kan komma och hjälpa mig att starta igång bilen. Jag verkligen hatar att känna mig helt hjälplös, nu står bilen där utan batteri, jag känner ingen som har bil och mina alternativ är att knacka på hos grannarna och fråga om de har möjlighet att hjälpa mig.
Allt kan verkligen hända, men att bilen ska bli batterilös hade jag aldrig kunna tänka mig.. Jag som ska sälja den, och det är en man som är väldigt intresserad av att komma och titta på den också. Nu kan han inte komma förens jag får igång den.. Somnade i någon timma här på förmiddagen och drömmde mardrömmar om bilen och parkeringsböter..
Har inte haft en speciellt bra vecka med sjukdom och denna förbaskade bil! MEN, allt löser sig så småningom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0