Vettig?

Jag har tappat min gnista till att dela med mig av min vardag, kanske beror det på att jag vart sjuk och hjärnan har inte fungerat som den ska. Sakta men säkert slutar snoret rinna, näsan kan fungera som normalt, bihålorna blir friska och så även hjärnkontoret. Dagen skulle egentligen ha startat med tvätt kl 08.00, men jag orkade verkligen inte gå upp, så låg kvar i sängen till kl 11.00. Otroligt skönt och visst är det så att de dagar vi verkligen måste kliva upp det är då vi verkligen vill ligga kvar och sova, drömma, fantisera..
Efter en välbehövlig dusch begav jag mig på äventyr i min raggar bil, tog en svängom på Ica för att inhandla lite mat. Mitt under handligen tittar jag på klockan och inser att detta inte skulle gå så bra som jag trodde. 40 minuter innan bussen går mot jobbet. Jag fick avsluta handligen och åka hem nästintill tomhänt, suck!
Blir nya tag imorgon..

Tiden på arbetet gick med en rasande fart, blev lite övertid också. Jag tycker det är lite otäckt att behöva vistas ute alldeles själv så sent på natten. Ska ta och köpa ett överfallslarm, speciellt med tanke på det mord som begicks på en ung tjej i de område som jag nu arbetar i. Usch det är så otäckt och overkligt! Överfallslarm räcker inte, jag ska ha kniv och pistol!

Väl hemma så var Maria här, glad och i sitt allra bästa humör. Det ärså skönt att komma hem när hon är på det där speciella humöret. Hon skrattar åt allt och gör roliga miner, ja vi skrattar tillsammans, åt varandra, med varandra. Haha! Så nu kan jag lägga mig och sova med ett leende på läpparna.. :)

Nu vill jag gärna att det ska bli lördag så att jag kan styra
kosan upp till huvudstaden, kommer bli mys och jag ser verkligen fram emot den här helgen!




Hoppas ni sover gott vänner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0