Tradera

Sådär, nu har jag fått iväg lite gamalt skräp på tradera. Det är tyvärr mer jobb än förtjänst på det hela, men jag får iväg det och de slipper ta plats här hemma. Jag är tyvärr fortfarande jätte trött vilket inte är speciellt kul, vet inte hur länge jag måste sova för att bli pigg. Lite mer aloevera dryck kanske? Ska ju tydligen göra susen :) Ska berätta mer om denna gel dryck senare då jag har provat den ett tag.

Ikväll blir det lite glögg och film mys, det ser jag fram emot..


Sitter och kollar igenom lite bilder, saknar dessa knäppgökar :D Ifrån Nyårsafton förra året, vilken hel galen kväll det var! Roligt och spontant, precis i min smak!

Kommentarer
Postat av: Cissi

härligt! :) vad heter du på tradera?

2010-12-07 @ 15:58:15
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0