Stockholm

Denna helg har vart helt underbar, det som startade så dåligt kunde bara bli bättre och det blev den verkligen.
Vi har tagit mysiga promenader längs med vattnet och i gamla stan, fått lite julstämmning efter att ha vart uppe på ett tak där det var en liten julmarknad och där det spelades elvis ur högtalarna. Har ätit fantastisk god mat på bla. Vapiano där de lagar maten mitt framför nosen på dig. Har även vart på en restaurang vid namn Koh Pangang, där minnen ifrån thailand väcktes till liv. (Michaela, gissa vad jag åt?):P Jättegod mat och atmosfären fick mig att tro att jag satt i en restaurang i thailand. Syrsorna som lät, åskan som bullrade till mitt under middagen, babmuinredningen, ljusslingor i alla möjliga färger, det var underbart!

Jonas har även tagit mig till fjärlishuset, huset är på 800 kvm och omgivningen är tropisk, tempraturen går aldrig under 25 grader så det var verkligen varmt där inne. Det skulle tydligen finnas runt 400 olika fjärilar men vi fick bara se runt tio stycken. Men de är verkligen hur vackra som helst..

Har även vart ute och tagit oss en svängom på en liten krog vilket var väldigt trevligt! Efterfesten så spelades det lasse stefanz och det blev visst lite dans på det också. :D

 

TACK Jonas för en helt underbar helg!


 

 


Kommentarer
Postat av: MiBa

Hmmm.. kan det ha varit kyckling och kachinötter (hur det nu stavas ;)) Vist är Vapiano underbart gott!? Vart var ni? Den vid gamlastan eller den på sture?



Saknar dig!! Puss

2010-12-06 @ 22:33:10
URL: http://miba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0