Regn och 1 plus grad

Vaknar efter att ha sovit drygt 6h pga. denna hosta. Upp och iväg ner till tvättsstugan. När jag öppnad dörren ut så möts jag av kallblåst, regn och plus grader. Vilket innebär att det är halt som attans, stackars gammlingar som kommer att slå sig illa idag. Vilken skillnad det är på 80 mil, i Östersund är det mycket snö, kallt (-20). Så roligt när alla klagar här då det är -4, iiiiiiskallat! Även jag klagar då. Men det är verkligen något med luften här, man får nästan lägga på -10 grader för att komma fram till hur kallt det egentligen är.

Nu, dags att besöka tvättstugan för att hänga tvätten.

Hoppas ni alla får en trevlig dag, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: emilinda

haha, eric mådde bra.. blev ju tidig kväll för han.. men han minns inte så mycke från dagaen innan om man säger så.. jepp, ipohen hade han förlagt nånstas.. sååå onödigt! och duu, snart jul- då kör vi igen! :) PUSSSS!

2010-12-21 @ 16:55:35
URL: http://emilindawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0