Nyårsafton

Var nog ingen parasit som smittat mig ändå, efter 17h sömn igår så kunde jag trycka i mig lite mat och efter det så kände jag mig rätt så OK. Natten har dock inte vart den bästa, drömmar som gjort mig tokig och ja.. I förrgår drömmde jag om att det var 3 stora björnar som jagade hela Hoting i något stor hus som inte var färdigbyggt.
Inatt drömde jag om att mamma dejtade min dejt, haha! Hon hamnade på Scandic hotell (utan honom) så det var väl inte så lyckat, förhoppningsvis behåller jag honom för mig själv ;)

Har nu precis vart iväg till Dorotea och på systemet inhandlat lite gott tills ikväll.
Blir trerätters till middag och jag ser verkligen fram emot att få njuta av maten!

Nu är det nog dags att ta en dusch och svira om till nyårsklänningen, (om jag nu har något att ta på mig).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0