Nu är det jul..

Här i vårt hus, julen den kommer hopptrallallalaaaa..
Snart ska jag möta upp Maria nere på stan för att inhandla lite saker till ikväll. Det ska nämligen bakas pepparkakor, pepparkakshus och lussekatter. Vi får dock inte glömma julmusiken. Maria ska även laga middag och jag diskar, thats team work !

Fan jag blir riktigt deprimerad med tanke på att jag inte kommer att fira jul i år. :( Kommer vara jobbigt på julafton, ensam i en ny stad, jobb hela dagen, men det är bara att bita ihop för den 25/12 så får jag åka hem till Hoting.

Pratade med mamma idag, jag längtar hem som en tok! Jah glädjs enormt över att stolt kunna säga att mamma är min bästa vän, hon finns alltid där, stöttar mig, peppar mig, dömmer mig aldrig..  Det är otroligt skönt att bara kunna ringa om jag är fundersam över någonting och av att höra hennes ord så blir allt så bra igen! :)

Älskar dig ! <3




Kommentarer
Postat av: danne

Härligt malin! Glad för din skull.

2010-12-03 @ 02:35:48
Postat av: danne

2010-12-03 @ 02:36:37
Postat av: danne

hallå hur fan funkar detta ````???? Bra jobbat malin. glad för din skull de vet du..

2010-12-03 @ 02:38:26
Postat av: danne

2010-12-03 @ 02:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0