Mitt älskade Östersund

Tågresan har gått väldigt bra, dock haft en del drömmar om att jag inte skulle hinna med bussen. Blir väckt kl 06.00 om att vi ska vara framme i östersund kl: 06.30 vad händer? Jo tåget står still i 20-25 minuter, känner hur paaniken kommer som ett brev på posten, Ska jag inte hinna med busen som går 7.20? Mitt i paniken så ringer jag taxi för att den ska vara på tågstaitonen när jag kommer dit. Taxin infinner sig i tid och vi åker upp.
När vi väl kommer upp på buss stationen så finns där ingen buss, klockan är nu 7.15. PANIK!
Taxi chauffören säger då åt mig att kolla på min biljett som jag inte gjort såklart under all stress!! På min biljett står det att jag ska åka ifrån tåg stationen. Haha vilket skämt! Så han kör rally ner och jag hinner med bussen,.

Äntligen efter många dagar så är jag påbäg hem och jag kan inte annat än säga att det känns fantastiskt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0