Liggvagn

Ligger nu äntligen i liggvagnen, en vagn för sex som Lois skulle ha sagt det ;) Han drog ett skämt under tre år, vår språk lärare i högstadiet. Haha och det var när vi skulle åka på klassresa i nian då vi berättade att det rymdes sex personer i en vagn. Då drog han skämtet som han skrattade väldigt gott åt. Kommer aldrig glömma det! Vi i klassen skrattade också väldigt mycket.. Haha vilka minnen det finns!

Jag tror bara att vi är några minuter försenade än så länge, vilket känns otroligt skönt. Jag vill verkligen komma hem och krama om familjen. Sen åka upp till Bellvik och krama om Lillkillen min. Så mysigt och jag längtar så mycket efter det och efter min fina familj!

Sen blir det dans till Jihås på folkets hus i Hoting. Tradition och jag blir lite less att de inte har hemvändarmatchen imorgon också. Hade verkligen sett fram emot det. Men men man får inte allt här i livet.
Det som är så kul med hemvändardagar är ju just att man får träffa personer man inte sett på minst ett år, ett riktigt kramkalas blir det!

Nä, nu ska jag försöka sova några timmar så att det blir en kanon dag imorgon.
Det pirrar riktigt i kroppen av förväntningar...

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0