Försova sig!

Kunde inte somna igår kväll/natt vilket resulterar i att jag försover mig jätte jätte mycket! Skulle stiga upp kl 06.00, men ville bara snoooooooza lite. Vilket innebär att jag vaknar upp kl 07.36, 07.36!! Fy fan var min första tanke, hoppar upp ur sängen och vet inte alls vilket håll jag ska springa åt eller vad jag ska göra.?!
Står helt naken framför resväskan, med mobilen i ena handen och en plattång i andra., Haha, måste ha sett förjävligt ut! Kommer iallafall fram till att jag ska ringa taxi, kommer inte ens ihåg att jag ringde men hon i andra änden måste verkligen ha hört att jag var stressad! - Jag vill ha en taxi NU, (det tar ialllfall 5-7 min innan den kommer säger hon), jag måste ha den nu säger jag när jag fortfarande står naken med plattången i handen. Då konstaterar hon att jag ska ha en taxi ifrån min gata till centralstationen. Ja, blir mitt svar, men du måste ge mig fem minuter! Hon skrattar lite lätt och säger att det tar den tiden för taxin att komma dit..

Inte nog med det så kör taxigubben väldigt väldigt sakta, jag känner hur paniken, svetten ångesten kommer. Fan, hur kunde jag försova mig. Blir tokig på alla trafikljus som ska bli röda precis då bilen kommer fram. Jag gillar inte heller att taxigubben tog en omväg till centralstationen. MEN jag hann, 1 minut innan tåget skulle åka så steg jag på.. PÅ 20 minuter hann jag klä på mig, packa det sista, ringa en taxi, gå ut till taxin o ta mig ner till centralen.
Har nu tillbringat en sisådär 30 minuter inne på toaletten för att försöka få bukt på min fina frisyr. Gick och la mig med blött hår vilket resulterar i en hejdundrandes kaluffs..

Innan jag kliver av tåget kl:13.00 så ska jag spendera minst 1h inne på toaletten för att försöka se fin ut. Känns ju åt helvete att jag skulle försova mig så att allt bara blir kaos..

Men som mamma sa; nu kan ju bara dagen bli bättre och det har hon ju rätt i. :)

Dags att sova lite tror jag, så kommer det kännas bättre när jag vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0