Familj & Vänner <3

Har haft helt otroliga dagar med familjen och vännerna. Har hälsat på lilleman och myst med honom och jag började nästan grina då jag fick se hans lilla leende igen. Så stor han blivit på dessa tre månader. Efter besöket där åkte jag hem för att svira om och ta emot vännerna inför dansen på folkets hus. Himla trevlig förfest och dansen var också väldigt rolig! Kvar tillsist som vanligt ;)

Dagen efter begav vi oss till Östersund för att träffa alla vänner. Alla slöt upp hemma hos Marika och därefter åkte vi ner till hamnen och Marite. Vilket himla drag det var och en väldigt lyckad kväll.

Igår var det meningen att vi skulle åka hem men beslöt oss för att stanna i Östersund en kväll till. Ta det lugnt och äta gott. Så vi besökte SOLO och vilken underbar mat. Jag och Maria delade som syskon för att vi ville prova på menyn, till förrätt åt vi skaldjurs toast och blåmusslor, helt magiskt gott! Varmrätten bestod av oxsvans, med plommonmos, potatis. Oxsvansen hade verkligen en speciell smak och är väl inte min favorit men väldigt intressant att iallafall ha provat på. Desserten blev en ostbricka med fyra olika ostar, Michaela tog en hemskt god hallon sorbe. Oj, jag blir riktigt hungrig när jag tänker tillbaka på kvällen. Jag verkligen älskar att skämma bort sig själv med god mat, värt varje krona! Drinkarna på SOLO är inte heller att leka med, SOLO passion, Blåbärs drinken och Strawberry daiquiri är magiska. Väldigt imponerad av deras konsept iallafall!

Nu är jag hemma i Hoting igen och tänker verkligen vila upp mig nu de sista dagarna innan jag på söndag åker tillbaka till Göteborg.

Imorgon ska jag och Maria köra lite skoter, ta en långpromenad på sjön och njuta av norrland.

(Bilder ifrån gårdagen kommer om några timmar, så får ni se den fantastiska maten :)

Kommentarer
Postat av: Valio

Visst har du förstorat brösten??

2010-12-29 @ 19:54:01
Postat av: Anonym

Så är det!

2010-12-29 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0