Ensam

Ibland tror jag att det är nyttigt att få känna sig riktigt ensamen. Jag är alltid van att ha människor kring mig, men nu för första gången känner jag mig ensamen. Finns ingen människa på flera tiotals mil som jag tycker om eller umgås med. Det är kanske inte heller förens nu som jag inser hur mycket människor i min omgivning betyder för mig! Har inte vart ensamen här i Göteborg mer än ett dygn men det känns, alla har rest hem till sina familjer för att fira jul.

Jag hade kunnat betala mycket för att inte ligga här i sängen nu och istället få tillbringa tid med min
familj imorgon. Istället så arbetar jag 07.00-23.00, sen hem och förhoppningsvis så gör jag jul. Den 25e kl 19.00 går nattåget hem mot Östersund och Hoting. Där väntar min familj och mina underbara vänner som jag inte träffat på 3 månader. Har massvis med saker inplanerat under veckan hemma i norrland som jag verkligen ser fram emot!

Det första jag ska göra är att åka till Bellvik och hälsa på min lilla favorti, som jag saknat den lilla killen! Ska gosa och busa hela dagen :) 

Nu är det läggdags så att jag orkar stiga upp kl 05.00 imorgon!

God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0