Bil helvete

Riktigt less på denna bil nu, den är helt död, batteriet har laddats ur pga. att jag kör den för lite.. Jaha och här sitter jag i Göteborg och jag vet inte en enda person med bil som kan komma och hjälpa mig att starta upp den!! Jag blir gaaaalen!!!! Får gå på någon mack och fråga om jag får låna en batteriladdare! Kan inte bara någon befria mig ifrån denna bil nu? Jag är riktigt riktigt less på att ha den, utan boendeparkering och utanför mig får jag stå i max 2h. Jag har stått här utanför i en månad nu och har lyckats få en bot på 400 kr, vilket är gratis!

Har lagt ut bilen på blocket och den är tusan i kanon skick, vill egentligen inte sälja den. Behöver den inte så det är därför jag ska sälja den..

GODE GUD, ge mig en batteriladdare och gör så att någon köper min bil, TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0