Är det verkligen julafton idag? Känns inte...

img_0231 (MMS)

Är det verkligen julafton idag? Känns inte så :( dagen har spenderats på jobbet, men det har gått förvånansvärt snabbt vilket är bra för jag vill bara hem till hoting! Jag har blivit bortskämd som tusan hä idag, bjuden på turkisk frukost med olika ostar, sylt, bröd, te, oliver, ajvar, ja det fanns allt! Otroliga människor det finns. Inte nog med det så blev jag även bjuden på middag, abourgine  (hur det nu stavas) gryta med got hembakt bröd! Min dag har inte alls vart så jätte hemskt som jag trodde att den skulle vara, tur det! När jag blivit lite Depp har jag tittat på denna fina bild och insett vilken fin vänskap vi har. Sen tänkt på min underbara familj som jag får träffa snart, och även en annan speciell person har fått min dag att bli bättre :) nu 1,20 min kvar Sen har jag semester, jippie!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0