2 dagar kvar

Veckan som gått har vart himla bra om jag får säga det själv. I fredags var Emilinda och Erik på besök i Göteborg, och himlar vad roligt det var att få träffa dem! Blev lite shopping på stan på eftermiddagen, jag önskar verkligen att jag var kille när det gäller shopping. Allt är så mycket enklare, stilrent och jävligt snyggt helt enkelt!

Efter shoppingen så åkte jag hem för att fixa mig inför kvällen. Vidare till Scandic där jag mötte upp syskonparet för ett glas vin. Pratades om gamla minnen vilket jag tycker är otrolgt underhållande, skratt som stundtals blandas med allvar. Ser redan fram emot på söndag då vi alla ska sluta upp igen, då med förhoppningen att mina bröder hänger på också! En  liten detalj som jag glömmer när jag lämnar lägenheten är att jag inte drar ur strykjärnet!?!?!, vad hände!? Inte en tanke på det under hela kvällen, utan  det är Maria som upptäcker det dagen efter vid 12 tiden. Vilken  frutansvärd känsla som infann sig i kroppen då hon ringde och berättade om mitt misstag! Tänk så illa det kunde ha gått! Tack Gud att det gick bra..

Efter Scandic hämtade vi iallafall upp Maria på hennes arbeta och vi begav oss vidare till Bliss för en trevlig middag. Någon blev alldeles för full och kvällen slutade för Erik där :P Middagen var utsökt och jag tackar Bliss personal och Micke för en väldigt lyckad kväll!

Park Lane fick stå för kvällens dans och drinkar. Men då jag skulle med flyget vid 11 tiden så slutade min kväll rätt tidigt för att jag INTE skulle missa planet, försova mig eller något dyligt.

Åker hem och sover gott i några timmar innan Maria kommer hem och är lite nedstämd, blir en lång prat stund och när jag ska lägga mig inser jag att jag bara kan sova i 1h till. Ställer larmet och somnar om, somnar om väldigt väldigt läänge. 10.10 vaknar jag, FAN!!! Rusar upp ur sängen, ringer taxi och ber en bön om att jag ska hinna. 30 minuter senare befinner jag mig på flygplatsen, förvirrad, trött, och mitt utseende ska vi inte ens tala om. Boardingkort ska skrivas ut och då står det att flighten är stängd!! Skriker på en personal som tillslut hjälper mig så att jag får komma på planet som ska ta mig till Stockholm. TQACK!
Min fråga är ju: Vad är det som händer? Jag har nästan aldrig försovit mig och nu har det hänt två ggr denna månad när jag har tåg och flyg att passa. ILLA!

Bilder lånad av Maria

Dagarna i Stockholm var fantastiska, god middag och partaj på lördagen där jag träffade massvis med trevliga människor! Goda drinkar, dans, sång, skratt väldigt lyckad kväll med andra ord :) Söndagen var verkligen en riktig mys dag som spenderades framför tvn och handbollen.. God mat och massa massa mys! Söndagar är verkligen en härlig dag samtidigt som den är lite ångestfylld pga att veckan ska ta en ny start.
Måndagen kom och jag ville verkligen inte åka hem :(..

Nu är den en dag till jul och tcå dagar tills jag sitter på tåget påväg hem till Hoting. Jag längtar så jag spricker!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0