17 december

Jag längtar tills helgen och den kommer att bli så himla bra, med delar av det bästa.
På fredag jobbar jag till klockan 15.00 och därefter blir det till att åka hem för att svira om. Emilinda besöker nämligen Göteborg och då måste jag ju visa gobitarna ifrån staden :) Ååå kommer att bli så himla trevligt och roligt. Har bokat bord på en restaurang med den bästa kocken, Micke :) Sen bär det av på nått ställe där vi kan dansa loss och ha trevligt! Ser verkligen fram emot det!

Lördagen kommer också att bli helt underbart trevlig, mer om det senare ;)

Dagen idag, lill lördag, har spenderats på jobbet. Har gått bra, men när jag väl skulle åka hem så var jag lite lätt förvirrad. Klev av spårvagnen en hållplats försent så hade ingenaning om var jag var. Trodde att jag klivit av för tidigt så börjar gå uppåt istället för neråt. Kommer fram till Avenyn och inser då att jag är helt fel, så bara att vända på klacken och gå neråt igen :P Väl hemma så fick jag äntligen i mig en sen middag, gott!
Nu är jag helt slut så dags att sova. Imorgon väntar en dag som verkligen är fullspäckad.. Start kl :08.00 i tvättsugan, Jippie!







På fredag damer skall gamla minnen väckas till liv igen ;) LOVE








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0