Spice Girls

Men vilken kväll, kilade upp till Maria igår vid 20.00 tiden. Vi satt på hennes balkong och njöt av solen med ett glas vin. Gäller attt ta tillvara på de sista soltimmarna nu innan höstrusket kommer!

Tog sedan en taxi till Kalle H, och jag har väl aldrig haft tråkigt i hans lya vilket jag inte hade igår heller. Men vad händer? Jag och Maria dansar till Macarena, Five, och Spice Girls.. Vi ställer oss framför alla och drar av en jävla show. Ja.. inte är jag någon atlet direkt, men jäklar vad skoj det var! Alla skrattade ÅT oss och inte med oss men det bjuder jag gärna på ;)

Det finns väl någon inspelad film någonstans som jag gärna tar del av senare. :)


Snigel the one and only

Kalle H och fin fina Sofie

Kassa Iphone utan blixt..

Nåväl efter en lyckad förfest så åkte vi ner på Marite.
Mitt minne vill svika lite, men jag antar att vi hade hur skoj som helst..
Åkte sedan tillbaka till Kalle där det var efterfest utan sprit men med något godare..
Limpmackor med salamiost + marabouchocklad!
Jag och Snigel åt så det stod härliga till.. Sen somnade vi pangbom, i soffan.
Tydligen somnade vi på chokladen så att den var ganska varm och ja ni förstår.. Tur att det inte kom massa chocklad i soffan.. Haha!

TACK Vänner, detta gör vi om snart :)

Kysss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0