Sommaren 2010

Jag undrar egentligen var jag ska börja?

Mitt emellan allt jobb så har jag hunnit med otroligt mycket. Träffat trevliga, underbara människor, vart på fester i massor, vi har skålat, lekt lekar, skrattat, gjort knäppa saker. Precis som sommaren ska vara. Jag tar fram kalendern för att minnas ;)

Sommaren började med en trevlig helg nere i Stockholm med underbart sällskap. Bodde på hotell, åt god mat, strosade runt i stockholm, shoppade. Men framförallt så fick jag precis den avkoppling jag behövde inför en fullspäckad sommar som innebar hur mycket jobb som helst. Tack Oscar för en fantastisk helg!

De nästkommande veckor innehöll massa jobb med företaget som jag och Michaela nu startat. Varvade det med mina andra två jobb som jag har. Dagarna har nu sett ut på detta sätt sedan i maj månad. Pendlar till Hoting där jag jobbar, tillbaka till Östersund till mitt andra arbete. Satt hemma på kvällarna och pysslade med företaget då tiden och orken fanns. Vårt företag heter nu B&B Events och jag är riktigt stolt att det äntligen har ett namn. Mer information om det kommer senare :)

Midsommar spenderades uppe i Karbäcken hos Karin och Jocke i deras sommarstuga. Alltid lika trevligt att komma hem till dem och deras otroliga bemötande. Karin är en riktig hemmafru, det serveras och ordnas till 1000. Du är en pärla! Efter god mat och dryck aggerade jag chaufför till mina bröder och de övriga i sällskapet. Dansen på logen kan får inte glömmas, mycket folk, dans och skratt. Har aldrig haft så trevligt i nyktert tillstånd förr. 

Helgen efter det så firades min födelsedag. Fredagen firades jag av mina vänner hemma i Östersund. Herrejösses vilka presenter jag fick. Kändes som om jag fyllde jämnt, så var inte fallet... 22 år närmare bestämt. Blev en förfest nere i österängsparken, sedan vidare till Marite där många av alla sommarens fester har slutat :) 

Lördagen åkte vi vidare till Hoting där en ny fest skulle hållas på Idrottsgatan. Måste vara årets trevligaste och roligaste fest! Så många människor, grillfest, lekar, skratt, musik och dans som avslutades på travlogen.

Helgen efter det så blev det ett besök på årets dundermarknad. Var chaufför en kväll och tog och festade till på lördagen. Vad ska man säga? Hade trevligt med dunder har aldrig riktigt varit min grej!

Nästa roliga grej har nyss avslutats, Stråket och Yran! Underbar fest, så kul att se när hela staden lever upp. Glada människor överallt. Det skulle ta mig ett år att berätta om allt! Tackar mina vapendragare för en fantastisk vecka! Vilken fest..

Som ni ser har jag hunnit med mycket roligt även fast jag sliter häcken av mig på mina jobb. Man måste slita för att vinna.

Bilder ifrån sommaren kommer så småning om!

Ska försöka att dela med mig lite mer av mitt liv, har märkt att det inte var så uppskattat när jag la ner mig förra blogg.

 

Mycket nöje vänner!
Stor Kram

Malin


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack fina Malin! Alltid kul när du kommer på besök!

2010-08-31 @ 11:40:47
Postat av: Anonym

Tack fina Malin! Alltid kul när du kommer på besök!

2010-08-31 @ 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0