Olearys

Vilken fantastisk kväll det var igår, Karin skulle firas och det gick väl sådär. Inte för att vi inte hade roligt utan för att det händer ju så sjuka saker i detta umgänge!

Nåväl, efter jobbet åkte jag snabbt hem, kastade mig in i duschen, fixade mig och korkade upp.
Sophie, Michaela och Karin dök upp i min lilla lya kort därefter. Det pratades o tokades precis som vanligt.

Vid 22.00 tiden åkte vi taxi ner till Calle, jag råkade bara stöta på den vackra taxichauffören. Damer ni håller väl med? ;) Han fick höra på mina välvalda ord om hur snygg han var. (45+), helt i min smak!
Efter lite surr hos Calle var det dags att bege sig till olearys för deras premiär. Helt lyckad kväll, shoots är helt rätt för mig :D

Vad händer när det är tio minuter kvar av kvällen o Mr H inte kan vänta? Jag ger honom nyckeln och efter två minuter så har han tappat den. Saken är den att det där var den enda nyckeln som jag hade kvar. Trodde jag skulle börja grina. Mitt enda ord, INBROTT! Sagt o gjort han tog mig på orden. Detta är resultatet av misären.


Helt fantastiskt, ett mästerverk, vi sov gott båda jag, Haake o Karin. En guldbagge till dig mr H.

Vaknade imorse och hade ingen som helst lust att gå till jobbet, men vad gör man?
Inte för att jag var bakis, men hade gjort vad som helst för att få ligga kvar i sängen o myst med mina underbaringar!

Sen gullungen Maria, har vart så snäll att städa min bil idag. Både på in o utsidan, ååå du kan inte ana hur glad jag blev! Helt otrolig du är vännen. underbar är ordet! TUSEN TUSEN TACK!

Ja, då sitter man här igen på söndagskvällen, arbetat många många timmar denna helg o det känns. Imorgon åker jag upp till Hoting för att jobba natt där i veckan.

Sov gott finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0