Ligger i sängen och funderar över alla des...

img_6807 (MMS)

Ligger i sängen och funderar över alla dessa dieter som finns. Vad ska man äta och inte? Jag har provat det mesta, men inte lyckats hålla det så länge som det behövs. Jag försökte träna hårt, äta mindre och mer regelbundet. Vad hände? Jag blev stor som ett hus! Muskler, visst! Men tanken var inte så.. Förvirrad av allt, tidningar, tv, vänner, alla säger olika saker!! Nu är det mindre än 60 dagar kvar till min resa till Thailand och vem vill inte vara i form då? Jag måste komma iform.. Sluta ha ångest för det jag äter.. Idag åt jag godis och när jag ätit upp halva påsen och inser att det inte ens var gott fick jag ångest! Fattar inte ens varför det ska behöva vara så?! Mitt mål är iallafall att gå ner ett par kilo, äta nyttigt och regelbundet, promenader och några fler besök på gymmet. Kan det vara svårt!? För mig blir det de, då tiden inte finns. Ååå less jag blir:p en sak är säker, jag ska klara mig utan alkohol i två månader, det borde vara det enklaste! Sov gott mina vänner, kram!


Kommentarer
Postat av: sara almqvist

Har du testat LCHF ?? jag brukar köra den ibland och tycker det är super, massa god mat och det enda man egentligen undviker är ju kolhydrater och socker :).. man mår kanon på det iaf!

2010-08-07 @ 11:18:15
Postat av: Malin

Nä, det har jag nog inte testat.. Någon hemsida eller dyligt? :)

2010-08-07 @ 14:39:24
Postat av: sara

nää men sök på LCHF så kommer det upp hur mycket som helst om det :)

2010-08-07 @ 17:24:12
Postat av: MiBa

du får hänga med på mina trevliga springpass om du vill ;) du kan få köra vartannat ryck till att börja med ;)



puss

2010-08-07 @ 20:11:13
URL: http://miba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0