I dina gröna..

Precis kommit hem efter en tur ner på stan. Jag och Maria kikade runt på NK och jag spanade in alla fina kläder jag ska köpa då jag blir rik! Men jag hittade iallafall ett par nya träningsbyxor, finally.. Har gått runt i mina gamla nu i två månader och saken är den att de varit alldeles genomskinliga så jag har inte vågat böja mig fram eftersom att då skulle jag ha visat trosorna.. :P Så jag har haft långa linnen som ska dölja min rumpa! Fråga mig inte varför det tagit sådan lång tid att köpa nya, eller ja jag har inte hittat rätt bara kanske..

Nu ska jag äta lite mellanmål. Känner mig duktig idag då jag fått i mig frukost, lunch och nu lite mellis innan träningen kl 16.30. ZUMBA, shake that aaaaaaaassssss!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0