Söndag

Idag är det mys söndag! Fredagens fest satte verkligen sina spår . jisses! Inatt vid tre tiden så kände jag mig pigg, om det tar närmare 24h innan man är frisk ifrån bakfylla så är det något stort fel alltså!

Men fredagen blev hur lyckad som helst. Tog ett (några) glas vin på Rubin med en vän innan vi gick vidare på lilla londin för nån drink. Därefter mötte vi upp Maria på Lipp, kändes som om vi var tillbaka i Östersund på G3, schlager musik och gammfolk - Härlig stämmning. Vi blev dock inte kvar där sålänge eftersom vi begav oss vidare till lounge, för att tillslut hamna på Park Lane. Vilken hattig kväll men det var verkligen roligt! Kvällens avslut var helt klart det bästa, MC DONALDS!! :D Jag och Maria åkte senare hem för att ha efterfest och en vinare senare somnade vi som små barn.

Lördagen var en ren helvetesdag, vi var full klockan 14.00 när vi satte oss på spårvagnen ner på stan. Maria hade en överaskning till mig och jag kan säga att det blev super snyggt, ska visa senare vad jag gjorde :) TACK GUMMAN för den fina överaskningen/gåvan, du är go du! <3

När jag skulle åka och arbeta kl 23.00 så ville jag bara sooooova! Men det var bara att åka och det gick faktiskt bra.
Nu ska jag ta och klä om för att sedan besöka gymmet - äntligen.. Vilat två dagar och det var alldeles för mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0