Morgonrock - säg inte det!

Uppe efter tuppen men innan kl 08:00 på min lediga fredag, varför? Kan jag fråga mig själv men vill verkligen inte sova bort min lediga dag. Inte ofta jag är ledig så det gäller att ta till vara på de få dagar som jag har!
Har precis slängt in en av (5!) tvättmaskiner.. Visst är det underbart att på alla lediga dagar får vi ägna oss åt skitgöra, som tvätt, städ osv..

Nu är det dags för frukost, massa ägg , vaniljyoghurt med kanel/musli.. Ni måste prova med kanel, Marika har lärt mig det :D Suuper gott!

MORGONROCK - ÄR COOOOOLT ;)


Kommentarer
Postat av: Marika

Kul att du gillar mixen, super duper! vill säga. Puss

2011-10-07 @ 14:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0