Stockholm och återbesök

Har spenderat min dag i stockholm. Åkte kl: 7.40 imorse, var framme där vid 10.45 och då mötte Jakob upp mig. Med sig hade han sin motorcykel :D Så det blev en tur på den ut till Saltsjöbaden där jag hade återbesök på kliniken.
Stannade för att ta en fika och jag höll på att flyta bort i alla mc kläder, så av med dem för att ens kunna andas. Satte oss i solen och höll ändå på att flyta bort - sommaren är här på riktigt alltså :D

Jag älskar förövrigt saltsjöbaden! Så himla vackert och fina hus, skulle kunna bo i allihopa!!



Återbesöket gick bra och allt såg fint ut, vilket var jätteskönt. Så efter det begav vi oss in till stan igen.. Följde med Jakob hem en sväng för att titta på hans lya, väldigt fin! Tack Jakob för att du skjutsade ut mig idag! Ängel.

Kl: 17.00 var det dags att sätta sig på tåget igen och åka hem. La mig på två säten och slocknade i fem timmar.. det behövdes verkligen för att nu befinner jag mig på jobbet för ett nattpass. Be en bön att det går bra och att jag får vara pigg..

Natti natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0