ONT

Skapligt ont i fötterna nu efter ruschen på jobbet. Ja, jobbade först natt på mitt jobb och sen extra på Matsmak. Så jag har vart vaken sedan igår kl 6, med undantag för sovande på tåget men märker att det absolut inte är någon djupsömn. Är dock väldigt förvånad över hur pass pigg jag ändå är.
Jag älskar att jobba på restaurangen så jäkla roligt! Att ha arbetskollegor att arbeta tillsammans med är ju absolut det roligaste :) Efter jobbet kl 15.00 idag så åkte jag bara hem en snabbis för att byta om och ta mig ner på SATS för att köra slut på kroppen totalt! Oj så skönt det var..

Gymmet är förövrigt ett roligt ställe där man träffar på både det ena och det andra.. Först fick jag juh höra att jag såg ut som om jag kommer ifrån turkiet, därefter jugolsavien och idag var det en kille med dålig engelska som kände igen mig ifrån nått ställe som jag inte uppfattade.. :P

Men det roliga är att folk ibland iallfall vågar prata, själv är jag rätt blyg så jag väljer aldrig att ta första kontakt. MEn när någon väl gjort det så är jag rätt bra på att tala ;)

Nu när jag kom hem så tog jag tag i missären här och verkligen grundstädade. ÖVERALLT! Toaletten kvar men den tänkte jag ta när jag går o duschar. Efter duschen ska jag laga mig lite middag och sen blir det soffläge HELA HELA HELA kvällen. MYS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0