Lång dag

Äntligen en riktig sport bh, fyndade en på Stadium för 99 kr. Inte illa pinkat!

Efter jobbet tog jag mig till Valhalla för att möta upp Maria. Tog och solade i 28 minuter och hann inte ens lägga mig knappt i solariumet förens jag slocknade. Dessa timmar i förlorad sömn börjar minst sagt göra sig påminnd :S

Efter solningen så åkte vi på SATS och tog ett rejält gympass, ben och magen. Min mage har riktig träningsvärk nu och det är grymt skönt!

Har precis ätit middag, tacos vi båda åt som två grisar!

Nu ska vi nog ut i solen och ta lite fina vårbilder är det tänkt..

Resultatet kommer senare..

:)

XO


Kommentarer
Postat av: ännu mera hemlig beundare

...Åhh... alltså...jag bara döööör... suck

2011-05-04 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0