Jag lever!!!

Herregud vilka dagar detta har vart, sedan i onsdags har det var full rulle med både det ena o andra. Framförallt har det vart FEST med riktigt stora FFFFF!!!.. I onsdags så firades Maria med nån flaska rosé på Hard Rock Cafe. Vi nöjde oss och begav oss hem vid tolv tiden vilket är heelt otroligt att vi lyckades med!

Upp och jobba på torsdag, med ett leende på läpparna så gick dagen som en dans eftersom att vi alla såg fram emot vad kvällen hade att erbjuda. Tessan hade nämligen bjudit med oss på premiären av trädgården. Var inte så mycket folk men vi dansade som aldrig förr och det var väldigt trevligt! Vi avslutade kvällen på lounge. Tack damer!

Fredagen jobbade vi alla gärnet och var helt död, men som man bäddar får man ligga.. ;P Efter en tur på stan för lite shopping där jag köpte två fina sommarkläningar så åkte jag och Maria hem för att fixa oss. Därefter begav vi oss till Tessan för grillfest.. Jag var verkligen så jäkla trött att jag tog en liten nap i soffan.. haha mitt under festen. Men vaknade och då jäklar va vi på G igen! Vad säger man? Fest, härliga människor, jag kan inte annat än säga att jag mår så jävla jävla bra som man kan göra.


 

Tack underbaringar för en KANON helg.

Går fortfarande med ett leende på läpparna efter allt tok vi hittar på!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0