Göra fel - Rätta till

Jag är så glad så glad! Jag älskar sådana här dagar!! Jag satte mig för en tid sedan i ett jäkla skit problem, orsakat av mig och endast mig. Jag blev så arg på mig själv att jag aldrig oftast inte kan tänka längre än vad näsan räcker. Men nu är problemet löst och jag fick verkligen sjunka lågt och smutskasta mig själv för det jag hade gjort!
Allt är ställt till rätta nu och det finns ingen ljuvligare känsla än när det inte finns ett enda problem i ens liv..

Så nu ska jag njuta av detta tills nästa skit sak kommer som jag gjort.. haha!

Dagen idag var förbaskat lång, tänkte ju egentligen stupa i säng när jag kom hem men så blev det inte. Massa ärenden som jag måste uträtta PLUS att jag åkte till gymmet även fast jag inte hade orken. Men gav mig den på att det skulle bli ett grymt pass och så blev det också!!


Sov så gott mina änglar! Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0