Champange och mycket skratt

Gårdagskvällen blev lyckad, som de allra flesta kvällar vi är ute och svirar! Åkte till Jennifer för att hälsa på, var ju verkligen inte igår. Verkligen super trevligt :) Hon bjöd på ostbricka och champange. Efter massa prat och dricka så hann vi se Saade innan det var dags att bege sig vidare på en annan fest.



Den festen spårade ju mer än allt, haha det måste ha vart shootsen.. :P

Herrejösses.. Vad hände ?

Efter festen så skulle vi bege oss vidare och taxichauffören verkligen hatade mig för att jag trevligt frågade vad han hette. Han skulle slänga ut oss ur bilen och inte köra vidare. Han påtalade också att han förstod att vi inte kom ifrån Göteborg och att man inte kunde bete sig hur som helst.. Haha!!
Ingen utav oss vet egentligen vad som hände.. men arg var han. Så förlåt taxinisse..

Har aldrig haft en sådan tidig hemgång som igår - men var verkligen helt slut.. Kanske efter 70h arbetsvecka så blir man trött. Nåväl, nu börjar en ny och jag är inte ledig förens på fredag kl 15.00.. Bara att kämpa på!

Blir en dusch nu, sen ska jag försöka sova.

God natt fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0