Bra start!

Tillbaka efter turen runt stan, blev en riktigt lång sträcka som tog ca: 45 minuter. Kände efter halva vägen hur det skavde på mina tår.. Glömde strumpor, eller snarare så bojkottar jag dem nu när det är sommar. Eller vår som en näsvis dam sa på bussen typ 100 ggr :P Men för mig är det sommar, jag menar de finaste dagarna jag vart med om hittils här, är lika varma som de finaste uppe i norr..

Har nu lagat mig lite käk, kotletter med grönsaker - gott!

Måste verkligen försöka äta regelbundet för att få nått resultat av all träning. Men det är svårt när man jobbar konstiga tider o är ute o ränner jämnt..

 

Efter maten blir det dusch sen ska jag försöka vila 1,5 timme tills det är dags att bege sig på jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0