Älskar - jag fick blommor idag

Nu lever jag för jävla gott alltså, allt är så problemfritt och jag njuter till fullo!
Dagen började perfekt med frukost, bra musik och trevlig sällskap. Vid 10.30 begav jag mig på matsmak för ett arbetspass och himlar så mycket folk det var. Jag hinnr knappt tänka på vad jag gör.. bara springer och springer. Men roligt är det och det är ju huvudsaken!!

Vid två tiden kom Maria dit och gav mig blommor, HUR SÖTT ÄR INTE DET PÅ EN SKALA??
Älskade vän - TACK!!!


Vad har jag gjort för att förtjäna det liksom?
Det gjorde iallafall min dag och jag blev huuuur glad som helst!
Jag kan räkna på mina händer hur många ggr jag fått blommor så jag blir överlycklig varje gång!
Så fint gjort! <3

Nu är jag på mitt andra jobb och slutar här kl 23.00, Stressig och hård vecka detta..
Men på lördag kommer belöningen iform av en grillfest som vi just blev bjudna på!
INTE ILLA, kommer bli grymt.

Hoppas ni njuter av livet lika mycket som jag gör.. :D

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0