2h sömn av 32 h

Mina ögon skulle nog egentligen blöda nu, men det gör dom inte.. konstigt nog.
Jag klev ju upp igår vid 08.00 tiden för att göra mig iordning för jobbet, åkte iväg och kom hem strax efter 19.00 på kvällen. Efter massa bök så fick jag 1h sömn innan det var dags att bege sig till nästa arbete, vaken natt 8h pass - suck! Förstår inte hur jag kunde hålla ögonen öppna :S Men det gick vägen.. Åkte hem och sov 1h för att bege mig på matsmak igen för ett arbetspass.. Så klev innanför dörren nu vid 16.00 tiden och har då inte gått o lagt mig än.
När det väl är dags så kommer jag däcka, sov som en prinsessa tills jag vaknar imorgonbitti..

TAck underbara Maria för räksalladen jag fick till middag  - bäääst du!!! <3

Försökte mig på att se på något på TV men ögonen ger verkligen vika..
Hoppas ni sover gott alla vänner.. P O K






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0