2 kg

Det är inget skämt, jag har minst gått ner 2 kg idag på jobbet efter allt springande. Herregud, vad mycekt folk det var. Jag fick verkligen sättas på prov idag när en av mina kollegor var sjuk. Så det var bara jag och en till i servisen.. Fick lite ont i magen innan då jag insåg att jag skulle få klara av mer än vad jag själv trodde att jag pallade. Men det gick vägen och vilken lättnad...!! Men positiv feedback på slutet av dagen gjorde att jag gick hem med ett leende på läpparna!!

Sen tittar jag på räkningshögen och mitt leende går ändå inte att ta bort - då kan jag berätta att det är nått stooort fel. Annars brukar jag typ börja grina!! Haha, skämt o sido.. det brukar inte vara en rolig grej bara.. Men nu bryr jag mig inte för jag mår så jävla jävla braa!!


Sliten tjej

Men väntar nu på att Maria ska komma hem så att vi kan åka på gymmet och typ köra slut på oss på riktigt.

Antar att hon också är helt död efter en arbetsdag. Efter gymmet ska jag fixa mina naglar och därefter hoppas jag att vi kan laga en god middag tillsammans :)

 

PÖSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0