1200 kr rikare

TACK GODE GUD för att du var med mig idag.. Sätter mig på bussen nu påväg hem ifrån stan och tänker såklart inte på att ta o beställa eller blippa mitt kort. Har aldrig vart med om en biljettkontroll såhär sent på kvällen. Men nyss så steg det på två civilklädda människor på bussen.. Hon kommer gåendes mot mig och säger då var det biljettkontroll, trodde seriöst att det var ett skämt och det trodde nog alla andra också eftersom att ingen brydde sig. Så hon fick lov att öppna jackan och ta fram sin fula jäkla västtrafik bricka! Kände hur paniken kom och hur pengarna sakta men säkert skulle tillfalla dem. TUR TUR TUR i REN OTUR så tog de en annan före mig och jag kunde hoppa av vid nästa hållplats... TACK!

Phuuust. Innan detta så har jag efter arbetet bara vart på gymmet och dansat zzzzuuuuuuumba. Jäklar det var nog fyra veckor sen sist men det var lika roligt denna gång. Tjajtttjatjaaa. Körde lite triceps efter men var helt jäkla slut som artist.

Efter gymmet så följde jag med Maria när hon skulle fixa naglarna.. Såå fint det är med långa naglar. Men tyvärr får jag inte ha det i jobbet :( Men om jag vill...

Så, nu är det minsann dags för min ljuvliga dusch.. Sen lägga sig framför tvn och mysa.. Har sovmorgon imorrn.. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ UNDERBART!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0