1 dygn 3 timmar

Snart får jag äntligen ledigt i ett dygn -  som jag längtar och räknar ner minuter nu.
Kl: 15.00 så slutar jag och då tänker jag bege mig mot stan för att möta upp Maria, om hon nu hunnit ner!
Därefter ska jag åka och hämta mitt nya löööööshååår, långt och fint ska det bli! Fattar inte att detta löshår är som en enda stor DROG! Nu har jag vart utan i nästan två månader, bara haft en enda rad i för att få det lite tjockare. Men ikväll när jag satt i det kommer jag känna mig heeel igen. (Ni som har löshhår förstår vad jag menar, Ni andra har inte enaning ;P ).


Med en rad (träns), löshår.

Låååångt och fint löshår..
Som jag ska skaffa i eftermiddag!!
LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Gammal jobbarkompis!

Du ser bättre ut än nånsin !

2011-05-24 @ 20:53:18
Postat av: Malin

Men tack du, vad glad jag blir!! Hoppas allt är kanon med dig! :)

2011-05-24 @ 23:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0