ZUMBA

Men herrejösses vilket drag det är, tänk er 50 tjejer, kvinnor, damer stå och skaka rumpa i 55 minuter, kan ju inte finnas en bättre syn! Det som jag tycker är så fantastiskt är att du behöver inte ens vara duktig. Utan alla kan gå dit och bara ha roligt, svettas, dansa! Åå jag älskar zumba och jag visste att jag skulle göra det även om jag inte är världsbäst, men man kan ju inte vara bäst på allt ifrån början. Jag går dit och har kul, thats it! Jag bjuder på mig själv såsom jag aldrig trodde att jag skulle göra!

Vilken träning det är, har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv, kör jag detta pass två ggr i veckan så är det kondition för alla dar i veckan! Fan vad pepp jag är på att få en fin kropp nu!

Nu är jag hemma igen med massa positiv energi!
Ibland är livet förjävla underbart, lika snabbt vänder det och blir bajs men det tänker vi inte på nu!
Nu suger jag in denna energi och lever på den ett tag :D

Time för lite käk och en skön dusch!


Kommentarer
Postat av: anna

Kan rekomendera att köpa zumba på dvd från www.uffessakerochting.se När jag köpte därifrån så fick jag leveransen redan dagen efter.

Så nu kör jag hemma och kan lära mig innan jag kör på gymmet. Lycka till

2011-03-19 @ 19:09:10
Postat av: Malin

Tack för tipset! Ska kolla upp det där, :)

2011-03-20 @ 01:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0