Vänner och Familj - Ni är saknade så in i helvete <3

Finns det något jag saknar mest av allt så är det mina vänner. Jag är alldeles för dålig på att ringa och prata och anledningen till det är att när jag vill ringa så vill jag ha tid att prata. Den tiden finns aldrig, eller jo tiden finns men jag tar mig inte för, varför?

Så himla dåligt! Men ni ska veta att jag tänker på er varje dag och önskar att jag kunde sätta mig på tåget och åka till er direkt, umgås, prata gamla minnen, skratta, dricka vin, dansa, gå på bio, äta middag. Ni vet, sånt som vi gjorde då vi bodde nära varandra. Finns vänner som jag inte träffat på snart ett år, sist alla var samlade var nog på min födelsedags fest i juli. Den var underbart trevlig, minns ni? :) Pappa stod för grillningen, vi åt middag, drack goda drycker, solen lös och altanen höll på att braka pga. att det var så många människor som stod och hoppade och dansade! Fan vad kul det var!!!

Nu är det såhär att jag anländer till Östersund den 19 april på morgonen (biljetter är bokade och ledigheten är fixad), så det finns absolut inga om! Funderar på att tillbringa Tisdag -  Lördag morgon i Östersund, för att hinna rå om mina underbara vänner. För att sedan spendera lördag - onsdag med min älskade familj.

10 dagar tänker jag spendera all min tid och kärlek på mina närmsta! Finns inget som jag längtar till mer än just det.. Spritter i kroppen något otroligt..

KÄRLEK rätt ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0