Väggdekor

Idag så fick vi äntligen upp våra väggdekorer som vi beställt för ett x antal tusen. Först tyckte jag att det kanske var utihålle dyrt men efter att ha fått upp dem på skåpluckor och väggar så kan jag inte annat än med glädje betala räkningen!!

Better than all the rest - var något som jag och Maria och jag skulle tatuera in på sidan om magen (vad heter det stället, ovanfr sidfläsket), ni vet var jag menar. Tatueringen blev aldrig av så nu hamnade den på våra skåpluckor istället. Vårt gemensamma hem och gemensamma text, kunde inte bli bättre :)

 

Ja, tänk vad mycket väggar skulle berätta om de kunde tala ;)

Nu är vi beredd för ett träningspass på gymmet!
Kommer bli kanon, vi tänkte ta ett 2h pass, härligt!



Över och ut - dumstrut!

Kommentarer
Postat av: Goodfella

Goa boobisar ;-)

2011-03-24 @ 18:09:39
Postat av: Malin

Haha, tack, tror jag :P

2011-03-25 @ 02:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0