Upp o Hoppa

Samma visa idag, målaren stiger in vad 7.30 tiden, drar igång radion som har sett sina bättre dagar, visslar, slipar väggen, nynnnar och letar efter sina mackor som han inte vet om han lagt i kylskåpet eller inte :P
Jag kan ju välja att bli irriterad eller försöka skratta åt eländet, jag väljer det sistnämnda.

Två dagar kvar och sen, då har vi äntligen ett fint hem!!!!!

Jag kommer ju upp i tid om dagarna iallafall. Så just nu sitter jag i sängen och äter frukost (finns ju som ingen annanstans att sitta.. Men jag trivs. Imorgon kommer jag att börja arbeta igen, jag orkar inte sitta hemma mer jag blir riktigt tookig.


FRUKOST

Grönt Te
Fil med musli och krossade linfrön
1 ägg
1 Leverpastej smörgås


Nu kan jag gå o lägga mig och sova igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0